Աշխատանքի նկարագրությունը`
Զանգերի մասնագետը պատասխանատու է լինելու մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ բոլոր տեսակի հարցերին արդյունավետորեն պատասխանելու, նոր և գործող առաջարկների և ծառայությունների մասին տեղեկատվություն տրամադրելու, խնդիրների դեպքում աջակցություն ցուցաբերելու համար:
Աշխատանքային պարտականություններ
- Հաճախորդներին տրամադրել ընկերության կողմից առաջարկվող ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկություն և կատարել վաճառք
- Իրականացնել հարցումներ և այլ բնույթի նպատակային զանգեր,
- Պատասխանել զանգերին
Պահանջվող հմտություններ
- Կիրթ խոսք
- Բանավոր հաղորդակցման հմտություններ,
- MS Office (Excell, Word) իմացություն,
Դիմելու վերջնաժամկետը՝ 31.12.2023
Այլ հոդվածներ
Այլ հոդվածներ
Անքնությամբ տառապող մարդիկ նման են շիզոֆրենիկների
Եթե մարդն օրերով չի քնում, ապա նրա մոտ կարող են առաջանալ շիզոֆրենիայի ախտանշաններ, գրում է Mizo News պարբերականը՝ հղում կատարելով Բոննի համալսարանի և…
Կարդալ ավելին
Մեծահասակ մարդիկ ավելի շատ են վախենում թուլամտությունից, քան քաղցկեղից
Saga ընկերության կատարած նոր հետազոտությունը ցույց է տվել՝ 50 տարեկանից մեծ մարդկանց 2/3-ը վախենում է թուլամտությունից, իսկ միայն 10-ից 1-ը՝ քաղցկեղի …
Կարդալ ավելին
Հունվարի 30-ին կկայանա «Հղիության կրելախախտ. միջգիտակարգային խնդիր» խորագիրը կրող միջազգային գիտաժողովը
Հունվարի 30-ին Էլիտ Պլազա բիզնես-կենտրոնում կկայանա «Հղիության կրելախախտ. միջգիտակարգային խնդիր» խորագիրը կրող միջազգային գիտագործնական գիտաժողովը։ Մա…
Կարդալ ավելին